اجراهای زنده گروه سرود شهید پایدار در ماه رمضان 

اجراهای زنده گروه سرود شهید پایدار در ماه رمضان 

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
ایوب عبدی کانون فرهنگی هنری ولایت در نظر دارد با استفاده از ظرفیت گروه سرود شهید پایدار، سرودهایی را در مدح امام رضا (ع) و علی(ع ) و متناسب با ماه رمضان را اجرا کند.

«ایوب عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری ولایت در نظر دارد با استفاده از ظرفیت گروه سرود شهید پایدار، سرودهایی را در مدح امام رضا علیه السلام، امام علی علیه السلام و متناسب با ماه رمضان و عید فطر به صورت زنده اجرا کند که در حال برنامه ریزی و رایزنی در این خصوص هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: سرودی که در مدح امام رضا علیه السلام است عصر امروز و سرودی که در مدح امیرالمؤمنین علی علیه السلام سروده می شود در شب شهادت حضرت اجرا خواهد شد و سرود دیگر نیز در ایام رمضان اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: از آنجایی که گروه سرود شهید پایدار تاکنون موفقیت هایی در سطح کشور کسب کرده و از سوی دیگر اجرای خیابانی این گروه سرود در روز نیمه شعبان، تجربه موفقی بود بنابراین تصمیم گرفتیم از فرصت ماه رمضان برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های این گروه سرود به مردم، استفاده کنیم.

 

عبدی نسب در خصوص هدف از انتخاب برنامه سرود در ایام رمضان، عنوان کرد: با توجه به این که پس از شیوع کرونا مردم در قرنطینه خانگی به سر می برند و علاوه آن کرونا موجب ترس و استرس در مردم شده است بنابراین خواستیم با اجرای سرود به تقویت روحیه امید و نشاط معنوی در آنها کمک کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت تاکید کرد: با توجه به این که از سوی مقام معظم رهبری رزمایش همدلی و کمک مومنانه مطرح شد و یکی از محورهای این رزمایش شناسایی و معرفی خیرین، افراد نیازمند و افراد متضرر از کرونا هستند بنابراین کانون فرهنگی هنری ولایت برای این که سهمی در این رزمایش داشته باشد در حال شناسایی و معرفی خیرین و افراد نیازمند می باشد.

 

وی بیان کرد: در همین راستا در سطح فضای مجازی و حقیقی در حال تبلیغ این رزمایش هستیم تا میزان مشارکت خیرین و مردم در این طرح افزایش یابد.


عبدی نسب در خاتمه ابراز کرد: همچنین انتشار اعمال و دعاهای هر روز ماه رمضان در فضای مجازی و بیان نکاتی در خصوص سبک زندگی علوی از دیگر برنامه هایی است که این کانون فرهنگی هنری برای ایام رمضان در نظر گرفته است.

پایان پیام/ 586